Pazdziernik z FITNESS BLENDER- plan treningowy

11:53

Fitness Blender to moje październikowe odkrycie. Choć o kanale słyszałam już dużo wcześniej, jakoś nie ciągnęło mnie do sprawdzenia co mają do zaoferowania. I to był błąd. Dlatego październik spędzę na treningach w ich towarzystwie. Układając sobie plan pomyślałam, że może ktoś z Was będzie nim zainteresowany, dlatego publikuję go na blogu :) 

Jak zobaczycie za moment, w planie mam uwzględnione 4 partie ciała, na których chcę się skupić i pracować. Może się wydawać, że będzie monotonnie i nudno. Ale nie znajduję miejsca w słowniku na słowo "nuda" :) Dlatego do każdej części ciała zostawiam Wam/sobie wybór, bo Fitness Blender słynie z różnorodności. A o to chodzi! Jest mnóstwo ćwiczeń na nogi, więc dlaczego mam ograniczać się tylko do jednego zestawu przez cały miesiąc? :)



W każdej kategorii zostawiam Wam linki do zestawów ćwiczeniowych, które możecie dowolnie miksować i wybierać co Wam serce podpowiada :)
NOGI+POŚLADKI












BRZUCH








RAMIONA + PLECY







TRENING X

Czyli tzw. trening 'TOTAL' , który możecie dowolnie wybrać ze strony Fitness Blender :) Propozycji szukajcie tu: TRENING TOTAL FB

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ

Propozycje treningów często nie trwają dłużej niż 10-15 minut, dlatego miksujcie treningi na dany dzień tak, aby z rozgrzewką i rozciąganiem trwały 30-40 minut :) Oprócz proponowanych na dany dzień ćwiczeń, możecie dodawać coś od siebie! Ja na przykład mam w planach hula-hop i jogę. Mam nadzieję, że uda mi się konsekwentnie ćwiczyć w tym miesiącu. W planie nie ma przewidzianego tzw. "rest day". Niech każdy słucha swojego organizmu i podejmuje decyzje o odpoczynku w najlepszym dla siebie momencie :)

Jeżeli ktoś zdecyduje się skorzystać z treningu, niech da znać! Możecie udostępniać plan treningowy, ale najcudowniej będzie, jak ktoś zdecyduje się ćwiczyć ze mną! Będzie mi raźniej ;) 

Życzę Wam cudownego tygodnia! :* 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Lubię ćwiczyć z Fitness Blender :) Chyba się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha myślałam, że Fitness Blender to jakiś przyrząd! :D
    Może spróbuję ćwiczyć, zobaczę co to :)

    Ps. Kawa chętnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ambitny plan! Ale lubię wyzwania, więc challenge accepted :D Wisi już na tablicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fitness blender to pprzede wszystkim różnorodność :D każdy znajdzie coś dla siebie i n ie da się przy nich nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że tak ładnie zaplanowałaś :) życzę powodzenia w realizacji planu :)
    nie korzystam z takich pomocy, ale fajnie, że można coś takiego znaleźć i się wspomóc na początku drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za motywacje, jesteś w mojej najlepszej trójce jeżeli chodzi o blogi :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo fajnie że umieściłąś linki do ćwiczeń to dla mnie również forma motywacji, a teraz mam lenia odezwały się moje nerkii:( i bolą jutro w planach mam bieg, mam nadzieję że będę mogła pobiegać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Blendersów! I ćwiczę z Tobą <3 Jesteś super motywatorem, nie przestawaj przypadkiem pisać bloga!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, widzę że nie jestem jedyną osoba która w tym miesiącu męczy się intensywnie ;) Man bardzo podobny plan swojego autorstwa, ale treningi też sobie układami sama.
    Życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...