Magda Sz.

Magda Sz.

Dzięki, że tu jesteś i czytasz ten wpis. Koniecznie podziel się swoimi myślami w komentarzu. Tworzę dla Ciebie!

Październik z FITNESS BLENDER- plan treningowy

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Fitness Blender to moje październikowe odkrycie. Choć o kanale słyszałam już dużo wcześniej, jakoś nie ciągnęło mnie do sprawdzenia co mają do zaoferowania. I to był błąd. Dlatego październik spędzę na treningach w ich towarzystwie. Układając sobie plan pomyślałam, że może ktoś z Was będzie nim zainteresowany, dlatego publikuję go na blogu 🙂 

Jak zobaczycie za moment, w planie mam uwzględnione 4 partie ciała, na których chcę się skupić i pracować. Może się wydawać, że będzie monotonnie i nudno. Ale nie znajduję miejsca w słowniku na słowo “nuda” 🙂 Dlatego do każdej części ciała zostawiam Wam/sobie wybór, bo Fitness Blender słynie z różnorodności. A o to chodzi! Jest mnóstwo ćwiczeń na nogi, więc dlaczego mam ograniczać się tylko do jednego zestawu przez cały miesiąc? 🙂



W każdej kategorii zostawiam Wam linki do zestawów ćwiczeniowych, które możecie dowolnie miksować i wybierać co Wam serce podpowiada 🙂

NOGI+POŚLADKI











BRZUCH







RAMIONA + PLECY








TRENING X


Czyli tzw. trening ‘TOTAL’ , który możecie dowolnie wybrać ze strony Fitness Blender 🙂 Propozycji szukajcie tu: TRENING TOTAL FB


O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ

Propozycje treningów często nie trwają dłużej niż 10-15 minut, dlatego miksujcie treningi na dany dzień tak, aby z rozgrzewką i rozciąganiem trwały 30-40 minut 🙂 Oprócz proponowanych na dany dzień ćwiczeń, możecie dodawać coś od siebie! Ja na przykład mam w planach hula-hop i jogę. Mam nadzieję, że uda mi się konsekwentnie ćwiczyć w tym miesiącu. W planie nie ma przewidzianego tzw. “rest day”. Niech każdy słucha swojego organizmu i podejmuje decyzje o odpoczynku w najlepszym dla siebie momencie 🙂

Jeżeli ktoś zdecyduje się skorzystać z treningu, niech da znać! Możecie udostępniać plan treningowy, ale najcudowniej będzie, jak ktoś zdecyduje się ćwiczyć ze mną! Będzie mi raźniej 😉 

Życzę Wam cudownego tygodnia! :* 

Powiązane posty

13 komentarze na temat “Październik z FITNESS BLENDER- plan treningowy”

  1. oooo fajnie że umieściłąś linki do ćwiczeń to dla mnie również forma motywacji, a teraz mam lenia odezwały się moje nerkii:( i bolą jutro w planach mam bieg, mam nadzieję że będę mogła pobiegać:)

  2. Oo, widzę że nie jestem jedyną osoba która w tym miesiącu męczy się intensywnie 😉 Man bardzo podobny plan swojego autorstwa, ale treningi też sobie układami sama.
    Życzę powodzenia i wytrwałości 😉

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *