Magda Sz.

Magda Sz.

Dzięki, że tu jesteś i czytasz ten wpis. Koniecznie podziel się swoimi myślami w komentarzu. Tworzę dla Ciebie!

HTBP- update: blog, dieta, trening i detoks

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Dziś w Krakowie jest tak piękny dzień, że ciężko usiedzieć w domu! Cały tonie w Słońcu i zdecydowanie czuć zapach wiosny. Zresztą za oknem już zielono, nie narzekam 🙂 Dziś krótko o tym co u mnie i czego będziecie mogli spodziewać się w nadchodzących postach.

1. BLOG

Sesja jaka jest, każdy wie. Moja skończyła się dopiero teraz, dlatego przez dłuższy okres posty nie pojawiały się regularnie. Co nie znaczy, że nie mam na nie pomysłów 🙂 Dlatego chcę uprzedzić wszystkich pytających: pojawi się podsumowanie z BeBio, Insanity i kilka równie ciekawych wpisów.

2. HULA-HOP

Bardzo dużo osób pisze do mnie odnośnie do kręcenia i tak samo jest z hasłami, które kierują Was na moją stronę. Sama zdecydowałam się włączyć je do codziennego treningu. Intensywnie myślę też nad formą hula-wyzwania, o którym niebawem na blogu. Mam nadzieję, że się przyłączycie? Szkoda, żeby kółko zbierało kurz w kącie 🙂

3. TRENING I DIETA

Insanity skończone i co teraz? A no… dieta! I ćwiczenia. Wiedza jest, mam teraz cały weekend, żeby dopiąć jadłospis na ostatni guzik i zaczynam redukcję. Cały czas się uczę, doszkalam i próbuję. Kolejny eksperyment, ale przygoda wcale nie zaczyna się od nowa, tylko kontynuuję ją w odrobinę innych sposób niż miało to miejsce dotychczas 🙂 Marzenia są to i plan musi być.

4. KULTURA

Zdecydowanie muszę nadrobić. Właśnie wróciłam z nowej wystawy w Muzeum Narodowym “W przestrzeni Smoka”. Eksponaty warte zobaczenia, atmosfera genialna. Czułam się prawie jak w Mulan 🙂 Warto korzystać szczególnie, że w wielu muzeach dla studentów bilet kosztuje całą złotówkę 🙂

 

5 ORGANIZACJA I DETOKS

U mnie bez planu jak bez ręki. Na przykład, jeśli nie rozplanuję sobie treningu, to go nie zrobię. Wstyd, ale co zrobić. Nie pozostaje mi nic innego, jak te plany i rozpiski układać 🙂 Poza tym doszłam do wniosku, że Facebook, Instagram, WeHeartIt i wiele innych portali, oprócz pożytku jaki dają, zabierają mi mnóstwo czasu. Tu pięć minut, tam kwadrans. Chcę wykorzystać ten czas w sposób bardziej produktywny.

A u Was jak z planami na nadchodzący już marzec? Ktoś planuje wybrać się na Cracovia Maraton? 🙂
 

 

Powiązane posty

18 komentarze na temat “HTBP- update: blog, dieta, trening i detoks”

  1. Moje treningi też muszą być zaplanowane i zapisane w odpowiednim miejscu, bo inaczej ciężko wszystko ze sobą pogodzić. Jak coś zapisałam, to jest to dla mnie prawda absolutna i NIE MA OPCJI bym nie znalazła czasu 🙂

    Co do redukcji – witam w klubie 😀 za mną pierwszy miesiąc, zobaczymy co później

  2. Czekam na projekt z hula hop 🙂 A wystawa wydaje się bardzo ciekawa. Chyba się wybiorę przy najbliższej okazji. Pozdrawiam!

  3. Mam podobnie z planowaniem- jak treningu nie rozpiszę to generalnie mogę pochodzić po siłowni w kółko i iść do domu 😛 ja jutro wybieram się do Krakowa, więc mam nadzieję, że i mi pogoda dopisze 😉

  4. Hmmm ja niedawno zaczęłam kręcić hula hop, jest to świetna sprawa 😀 Tak się wprawiłam, ze teraz czytam już na luzie książki… kręcąc oczywiście 😀

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *